بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران

بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران کادو360

فهرست مطالب

بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران

تبلیغات یکی از مهم ترین ملاک ها برای برند سازی و ثبت کسب و کارتان در ذهن مشتریان است. بسته به جامعه هدف کسب و کار، برند سازی برای مدیران کسب کارهای مرتبط که در دسته مشتریان شما قرار می گیرند می تواند تاثیر زیادی در افزایش میزان فروش شما و استفاده از خدماتتان در آن سازمان ها داشته باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران را به شما معرفی کنیم.

مختصری در باره مدیران موفق

از مهم ترین ملاک های رفتاری برای مدیران موفق می توان به نظم و انظباط کاری، پایبندی به زمان برای اتمام پروژه ها تا رسیدن به هدف سازمان، یادداشت نکات مهم ، نظم در کارها و اطلاعات دیجیتال کاری، برنامه زیری، سازماندهی اشاره نمود. برای رسیدن به این نکات ریز ابزار ها و لوازمی لازم است که ما آنها را در پک های ویژه برای مدیرات تعبیه و به کسب و کارها به عنوان ست مدیریتی پیشنهاد می دهیم. بدین ترتیب می توانید هم رضایت مدیران را با ارائه این ست ها به دست آورید و هم به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید و بیشتر دیده شوید. و به یاد داشته باشید یکی از نکات بارز در مدیران موفق همراه داشتن خودکار و دفتر یادداشت است !

در ادامه با معرفی چند نمونه از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی در کادو 360  همراه با ما باشید.

ست پنج تکه مدیریتی مدل دیبا

ست پنج تیکه مدیریتی مدل دیبا
ست پنج تیکه مدیریتی مدل دیبا

 

ست پنج تکه مدیریتی مدل دیبا حاوی فلاسک فلزی درجه دار، دو عدد ماگ مشکی، دوعدد قوطی حاوی چای و قهوه می باشد. یک بسته بسیار شیک و حرفه ای درخور مدیران است که می توانند در دفتر کار خود استفاده کنند. می توانید انتخاب کنید که روی کدام تکه ها حک لوگو و تبلیغات شما انجام شود. امکان حک روی یک تکه، دو تکه ، سه تکه و 4 تکه و حتی کلیه تکه ها وجود دارد . به نسبت هزینه ای که برای تبلیغات اختصاص داده اید می توانید مشخص کنید که حک روی کدام تکه ها انجام شود.

ست مدیریتی سپنتا (پنج تیکه)

 

 

ست پنج تیکه مدیریتی مدل سپنتا

از دیگر ست های پنج تکه مناسب مدیران است که در محل کار خود می توانند مورد استفاده قرار دهند. این ست حاوی فلاسک فلزی درجه دار، دو عدد ماگ مشکی، دو عدد شیشه حاوی دمنوش می باشد. کاری بسیار شیک و مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما که می توانید به مدیران ارشد سایر سازمان ها و شرکت هایی که با آنها فعالیت می نمایید استفاده کنید. که همانند ست پنج تکه مدیریتی دیپا می توانید انتخاب کنید که حک کدام قطعه یا قطعه ها انجام شود. می توان گفت این ست از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران است.

ست مدیریتی رادین (سه تیکه)

 

در دنیای تبلیغات و هدایای تبلیغاتی ست سه تیکه مدیریتی رادین را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان گرد هم آوردیم تا یک هدیه مناسب برای مدیران باشد. ست پنج تیکه مدیریتی رادین شامل: دفتر یادداشت A6، خودکار، جاکلیدی فلزی می باشد. این ست با قابلیت درج لوگو و تبلیغات کسب و کارتان بر روی هر تعداد قطعه که مد نظرتان است کاری بسیار شیک با قیمت مناسب است. از نظر قیمتی نسبت به سایر ست های دیجیتال که دارای لوازم دیجیتال هستند و البته طبعا قیمت بالاتری دارند مناسب است. یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران همین ست رادین است.

ست سه تیکه مدیریتی مدل آرام

ست سه تیکه مدیریتی مدل آرام
ست سه تیکه مدیریتی مدل آرام

یکی دیگر از انواع بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران، ست سه تیکه مدیریتی مدل آرام است. ست مدیریتی مدل آرام دارای دفتر یادداشت A6 جلد ترمو، خودکار تاچ، شیشه عطر نفیس است. می توانید به انتخاب خود تبلیغات و برند کسب کارتان را روی هر کدام از قطعات یا روی همه درج کنید. یکی دیگر از ست های مجموعه کادو 360 با قیمتی بسیار مناسب و معتدل برای کسب و کارها و مدیران خاص مجموعه شما و سایر شرکت های همکارتان است.

ست چهار تیکه دیجیتال

ست چهار تیکه دیجیتال
ست چهار تیکه دیجیتال

از جمله ست هایی که بسیار مناسب حال و ویژگی های روحی مدیران است ست چهار تیکه دیجیتال است. اقلام این ست عبارتند از : فلش 8 گیگ، کابل چند کاره، خودکار، پاور بانک 10000 میلی آمپر. این اقلام برای مدیران منظم که مرتب در حل نکته برداری هستند و خودکار اختصاصی خود را دارند بسیار مناسب است . همانند سایر ست های تبلیغاتی می توانید تعداد تکه هایی که امکان حک دارند به انتخاب مشتری گرامی است.

ست سه تیکه مدیریتی

ست سه تیکه مدیریتی
ست سه تیکه مدیریتی

از دیگر هدایای ویژه مدیران ست سه تیکه مدیریتی است. اقلام این ست عبارتند از: پاور بانک 10000 میلی آمپر، فلش 8 گیگ، خودکار تاچ و جعبه نفیس. این ست از جمله بهترین هدایای مدیریتی، برازنده مدیران است که پاسخگوی نیاز های دیجیتال آنها می باشد. به انتخاب خود می توانید هر تعداد تکه از این مجموعه حک تبلیغات و لوگوی سازمانی خود را داشته باشید.

ست سه تیکه مدیریتی دیجیتال (اسپیکر JBL، کابل چند کاره، ماوس)

ست سه تیکه مدیریتی دیجیتال
ست سه تیکه مدیریتی دیجیتال

در دنیای دیجیتال امروزی، استفاده از گوشی های هوشمند رایج شده است. یکی از ملزومات پرکاربرد کابل چند منظوره است. داشتن اسپیکر بولوتوثی برای شنیدن فایل ها و سخنرانی ها باصدای بلند. و یک موس برای استفاده در حین کار و برنامه ریزی سیستمی برای مدیران ضروری است و این پک پاسخگوی نیاز یک مدیر شایسته است. نگاه کردن به تبلیغات شیک بر روی این ابزار ها و ملزومات یاد آور برند و کسب و کار شما خواهد بود. نقش به سزایی در افزایش فروشتان خواهد داشت و اطرافیان یک مدیر را نیز به استفاده از برند شما تشویق خواهد کرد.

یافتن بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران برای هر صنف و کسب و کاری می تواند کار سختی باشد و البته مشاوره در این زمینه با افراد با تجربه خالی از لطف نیست.

با مقاله برندسازی یا برندینگ چیست؟ همراه ما باشید.

 کادو 360 مجموعه ای با تجربه در زمینه چاپ هدایای تبلیغاتی تجربه های خود را به صورت پک های اختصاصی و مناسب برای کسب کارها گرد آوری نموده است. برای دریافت بهترین هدایای تبلیغاتی مدیران می توانید از طریق کانال های ارتباطی با مشاورین مجرب کادو 360 مشاوره نموده و پس از رفع ابهامات خود سفارش خود را ثبت نمایید. برای مشاهده سایر هدایای تبلیغاتی از جمله بگ پارچه ای، ظروف تبلیغاتی، کالای دیجیتال، لوازم اداری تبلیغاتی، محصولات چوبی تبلیغاتی و . . .  با کادو 360 همراه باشید.

منبع:

theodmgroup.com