021-88738742   |  021-86045701

فهرست مطالب

قوانین و شرایط استفاده

قوانین خرید از سایت به شرح زیر می باشد.

ثبت سفارش هر محصول و کالا به معنی مطالعه و پذیرفتن کامل شرایط و قوانین چاپ مجریان از سوی خریدار و کاربر می باشد.

قوانین عمومی

تمام اصول و رویه کاری کادو 360 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می‌باشد و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می‌باشد. هرگونه تغییرات در قوانین و رویه‌ها و سرویس‌ها به اطلاع می‌رساند و کاربر متعهد می‌گردد هنگام استفاده از خدمات کادو 360 با بروز شدن از مفاد جدید مطلع گردد.

تعریف کاربر و مشتری

شخصی که با اطلاعات کاربری خود اقدام به ثبت نام نموده و سپس نسبت به کالا یا خدمات مورد نیاز بصورت آنلاین، چت گفتگو و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش نماید.

روش‌های ارتباط الکترونیکی

شیوه‌های اطلاع رسانی مانند ارسال ایمیل، پیامک و سایر سرویس‌های الکترونیکی جهت ثبت ثبت سفارش، پیگیری سفارش، اطلاع از پروموشن،ها که کادو 360 برای کاربر ارسال می‌نماید.

رعایت حریم شخصی

کادو 360 به اطلاعات شخصی کاربران که در سایت ثبت نام می‌نمایند احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. امنیت دیتا و اطلاعات کاربران توسط نرم افزارهای قدرتمند امنیتی نگهداری می‌گردد.

حق کپی رایت

تمامی مطالب، مقالات، نوشته ها، ویدئوها، تصاویر، لوگوها و نمونه کارها بخشی از اموال کائو 360 محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی موارد فوق در انحصار کادو 360 است.

هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت کادو 360 محفوظ می دارد.

ثبت و ارسال سفارش

ساعت کاری دفتر مرکزی روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۷:۳۰ و پنج شنبه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ می‌باشد.

کلیه سفارشات ثبت شده در ساعات اداری پردازش می‌گردد.

کادو 360 پس از ثبت سفارش اقدام به ارسال سفارش بر اساس روش ارسال انتخابی می‌نماید.

در صورت کسری موجودی لحظه‌ای کالا و یا در صورتی که امکان تولید کالا به هر دلیلی برای کادو 360 مقدور نباشد، حتی پس از ثبت نهایی و پرداخت سفارش توسط کاربر، حق لغو و کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه برای کادو 360 محفوظ می‌باشد. و یا مشتری می‌تواند در صورت تمایل کالای مشابه و یا کالای دیگری جایگزین نماید.

کادو 360 مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف نماید.

ارسال کالا

ارسال کالا بر اساس روش انتخابی کاربر می‌باشد و در صورت هرگونه بی نظمی، تاخیر و یا افزایش هزینه توسط شرکت‌های پستی و تاکسی و موتوری‌های اینترنتی بر عهده کاربر می‌باشد و هیچ کوتاهی شامل کادو 360 نمی‌باشد.

هرگونه تاخیر در رسیدن کالا به کاربر (پس از ارسال) بر عهده روش‌های  ارسال می‌باشد و هیچ کوتاهی شامل کادو 360 نمی‌باشد.

گارانتی محصولات

قوانین خرید از سایت کادو 360 در هنگام سفارش و تحویل کالا به شرح زیر می‌باشد:
کادو 360 تمام تلاش خود را برای انجام کار با کیفیت برای کاربر انجام می‌دهد.
برای اعمال گارانتی کالا ابتدا توسط صحبت با بخش فنی کادو 360 موضوع قابل بررسی می‌باشد و در صورت احراز گارانتی حتما باید کالا و محصول معیوب به صورت کامل و بدون کسری به دفتر کادو 360 مرجوع گردد.

کاغذهای مصرفی بر اساس تامین از واردکنندگان در هر لحظه می‌تواند با قبل متفاوت باشد و هیچ مسئولیتی بر عهده کادو 360 نیست و شامل گارانتی نمی‌باشد.

رنگ چاپ با رنگ در مانیتور دارای تفاوت تا ۲۰ درصد است و این اختلاف شامل گارانتی محصول نمی‌باشد.

رنگ پارچه در کالاهای مصرفی بر اساس تامین از واردکنندگان می‌تواند با نمونه قبلی متفاوت باشد و شامل گارانتی نمی‌باشد.

خسارت در حمل نقل کالا شامل گارانتی نمی‌باشد و تحویل کالا درب مجموعه کادو 360 می‌باشد.

نمایندگی

‏کادو 360 فقط از طریق دفتر مرکزی (تهران، خیابان بهشتی(عباس آباد)، جنب مترو بهشتی، ساختمان اداری نسرین، پلاک 6، واحد 306) و سایت رسمی https://kado360.ir  فعال می باشد و ‏در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، کادو 360 ‏هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.